• Wpisów:146
  • Średnio co: 19 dni
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 12:20
  • Licznik odwiedzin:37 400 / 2825 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hej,
Dokładnie rok temu napisałam tu na blogu... od tamtego czasu trochę się zmieniło... trochę ? Bardzo dużo...

*zdałam egzamin na Opiekuna Medycznego....
*teraz "uczę" się i staram na dietetyka
*Marek mi się oświadczył 14.08.2015
*planujemy ślub na 30.07.2016 tzn sala już jest a ile jeszcze do tego

Z Tatę moim gorzej leży w hospicjum... nie wiem jak to będzie....
Nie doczekał się zaręczyn bo już nie jest świadomy... jak patrzę na te wszystkie filmiki o przygotowaniach slubnych gdzie jest ojciec panny mlodej... no to ja już tego nie doczekam... nie zobaczy mnie w sukni slubnej nie pobłogosławi nie ucałuje nie opieprzy...



hmmm z Markiem mieszkamy w małym mieszkanku kawalerce mojego brata

Zaręczyliśmy się w Mrągowie mam najcudowniejszy pierscionek świata taki jaki sobie wymarzyłam i cieszę się ze nie jest typowy z sieciówki... tylko robiony u złotnika


W tym roku byliśmy w Egipcie w Marsa Alam cudownie żadnego polaka tylko nasza 4 oczywiście było to w maju






Z Mareczkiem jestem najszczęsliwsza wszystko przetrwamy o się bardzo Kochamy chociaż czasem się wkurzamy

To tyle co u mnie

Pozdrawiam tego co te wypociny jeszcze przeczyta
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Witajcie

Ostatnio jedna z blogerek pisała o tych dziewczynach co zniknęła min. o mnie

Co się u mnie ostatnio działo przez ten czas ?

1. Zmieniłam pracę - pracuję w Poradni Neurologicznej u mnie w Płocku nie jest źle ale nie jest też dobrze bo mi się obrywa czasem od pacjentów za błędy NFZ - czyli Narodowej Fikcji Zdrowia

2. Rozstałam się z Adrianem.... po 6 latach bycia razem okazało się, że wcale się nie Kochaliśmy miło prawda ? może i przez 2 pierwsze lata związku bylo zauroczenie które pomyliłam z miłoscią.... On się okazał nie lepszy...

3. Przez te 6 lat z Adrianem bylo jakie było .... ale dzięki tej rutynie w związku poznałam faceta.... Tylko rok starszego nie takiego jak Adrian wysokiego.... ale jest taki słodki, że tylko bym całowała i tuliła....Spotykamy się juz ponad rok..... jego imie to Marek.... hmmm kłócimy się od czasu do czasu

No ale jak już mnie niektóre tu poznały dobrze wiedzą że uparty człowiek zemnie.... Nie wiem czy On mnie na tyle Kocha co ja jego ale nie wazne

4. Pedagogika zakonczona.... teraz czas na medycyne

5. Nic innego się nie zmieniło prócz tego ze przytylam i zmieniłam wystrój pokoju


Czytałam Was cały czas... nie miałam czasu by pisać komentarze ale myślę, że teraz będzie dobry czas by powrócić....
  • awatar ona025: widzę, że strasznie wielkie zmiany, ale to dobrze człowiek ich potrzebuje, a jeśli są na plus to już w ogóle jest świetnie :)
  • awatar urodowapasjonatka: To trochę się jednak pozmieniało ;)
  • awatar sarfinger: nie no,nie wierzę Kasiulek się odezwał,jak mi znowu znikniesz to ,pamiętaj >:d To przeszalałaś, ale i bardzo dobrze, ja to Ci powiem, że tak myślałam, że z tego nic nie będzie, takie to było,zresztą Ty tez to czułaś ;) ale co tam, nie ma co żałować Kasi bo jak widać, daje radę, brawo, niech to będzie juz to,a jak nie, trudno,młoda jesteś kiedy pożyjesz ;) po ślubie ? wtedy dzieci i inne ważne rzeczy, szaleje się za młodu ;) no Kasik, czekam na kolejny wpis :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dziewczęta nosita kalasanty ?? >


leze sobieee i slysze jak zajebiscie wieje wiatrzysko

zaraz ide spac

bo jutro czeka mnie wycieczkos do zazdzierza beznadzieja tylko tym razem bede miala jedzonko ze soba i na kawe

nie jak ostatnio w ratuszu

i jak zwykle ide spac bez mezucha - kożucha







PS- Karola mnie obciela i mam zajebista fryzure bardzo mi sie podoba niedlugo bede jak bizneswoman bez kitu musze kiedys znaleźc ladowarke do aparatu i Pokazac moim Pszczólką na pingu



buziole i dobranocki




Dobranoc, pchły na noc
Karaluchy pod poduchy
Jak Cie beda gryzc
Prosze do mnie przyjsc
Ulica Pif-Paf
Pod numerem nietraf
Pierwsze pietro, drzwi slomiane
Na zastrzaski zapinane:-)



Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Miałam godzine temu napisac jakas notke ale nic ciekawego sie nie dzieje ze nie napisze

no oprocz tego ze kolezanka Karola przyjezdzie na chwile by zrobic cos z moimi wlosami bo sa do diuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupy hehehehhe i chwile pogadamy


a pozniej kolejne spotkanie z moim malo rmantycznym facetem no ale luz bracie


wiecie co ??


iglo

ide
  • awatar J.K.: Nie wiem o co... ale 3maj się tam ciepło i w tak samo dobrym humorze bez końca :)
  • awatar ***MyOwnLife***: ah ty wariatko :)
  • awatar zmianczas: Iglo:D rozwaliło mnie to;d sama nie wiem czemu chyba jakas faza mnie naszla:D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
dobra nudze sie nie mam co robic ze soba jest po 11 a ja sie nudze jak mops i pije herbate a ktora to juz z kolei ? 4-5 ?? nie wiem

Ewelina gdzies sie szweda bo jej boyfrend przyjechal


ide cus porobic


choiciac zeby Kayo przyjechala to weselej by bylo


wiecie co dzis mi nawet ketonal setka nie pomaga troszke pobolewa
  • awatar floann: ojej kochana, jak tak bardzo Cię boli to leć migiem do lekarza!
  • awatar Bryszarda: hejo hejo :) dostałaś paczkę?
  • awatar Lady in Twilight: o bidulku..czemu z tym nie idziesz do ginekologa, Kasia tak bolace miesiaczki mogą zwiastowac trudnosci w zajściu w ciażę..idź do gino,niech Cię przebada :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Nawet nie wiecie jakie przeceny ladne widzialam w galerii Wisła w Płocku tzn dla mnie np Kappahl tam znajda sie nawet lupki od 10 zl nawet u mnie na rynku na tysiaclecia tez pare rzeczy a ja jeszcze nie mam kasy zeby moc sobie kupic a co buty przymierzam to nie to samo co tam reserved

do tego musze popylac w adidaskach bo szkoda mi na ten snieg butow zamszowych i to na obcasi



Z Adrianem sie smialiśmy ze jestesmy idiotami zeby jechac do galerii zby pochodzic i szukac


dwa okazalo sie ze moj kumpel ma sklepik z gadzetami WISŁY PŁOCK



i wspominalam juz ze okres mi sie zbliza i potrzebuje czulosci ?? i ogolnie dol




niedlugo wychodze do pracy juz mi sie nie chce
  • awatar Lady in Twilight: <tuli> <tuli> Kasienkę, to na ten przyszły okres :*
  • awatar floann: podoba cholernie mi się to stoisko z gadżetami Wisły :D serio aż takie przeceny? p.s. ja jeszcze w Mostach nie byłam! szok :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Romowa z adrianem idzie dobrze

cos wymyslimy

przepraszam że nie napisalam o co kaman ale juz lepiej

podobaja mi sie te buty co tu macie nizej i to zajebiscie

tylko cena do dupy ;/
  • awatar Bryszarda: też sie śliniłam do niech.. maja ostro przesadzone ceny
  • awatar zmianczas: No cena z deczka powala:p
  • awatar Katarzynaa_1988: @★ Lady in Twilight★: @Megie: jak by kosztowaly 219 :D to bym moze i je zakupila :D ale nie polowe mojej wyplaty :D ci co wymyslaja te ceny z kosmosu mysla ze jak beda takie drogie :D a takich stazystek itd jak ja jest duzo :D i nie kupia za pol swojej wyplaty :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Czemu faceci rania



nienawidze tego czasu miedzy 21-22 nienawidzę
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
No ja sie pytam jak tu nie kochać swojej pracy

Dziś dyrektor wpada do pokoju gdzie sobie wcinalam japońska prawdziwa zupke i owoc japoński Kaki Kajo poczęstowała nawet nawet ni i wpada i mowi mi i ewelinie ze


ze





ze



wstawia nam telewizor do pokoju



pierwsze co nam przyszlo do glowy to walnelam pytanie czy kablówke mamy


hhehhehe zaczął sie smiac i powiedzial ze mamy ekstra nie ??

ie ekscytujcie sie to nic


dostaniemy DVD i



iii



iiii



bedziemy przegrywac filmy z VHD na DVD haahhahaaah



dobre nie ??
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
wchodze na pudelka a tam ??

a tam reklama Galerii Mosty co bedzie u mnie na osiedlu wow Płock z galeriia sie staraja

Zapraszam do Płocka na wielkie otwarci galerii !!!

MOSTY rządzą
  • awatar patryk wojtysiak 0rh-: Tylko prowincja nie ma Galerii.. Avanti Płock!!
  • awatar Gość: ulala :D Mi sie Parker bardziej rzucił w oko :D
  • awatar zmianczas: trochę daleko mam do Płocka :D hahah no dobra to na zmianę raz Ty mnie a potem ja Ciebie;d przydałby mi się taki kopacz codziennie co chwilę;D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
No ale jak jak miec pecha to po całości ;/

Pamietacie dwa dni temu pisałam ze bede miala the sims3 nocne zycie ;/ gowno dupa cycki nie bede miala bo mi sie naped rodziewiczyl no zesz kurczatko ...... ale moze niedlugo bede miala nowego lapka heheehe mozee ale znajac mojego pecha to nie ale musze teraz lazic i pytac czy ma ktos NAPĘD bo jesli tak to bym odkupila bla bla bla


Adrian dziś na pogrzebie swojego dziadka dowiedzial sie ze zmarl w sobote hmmmmmm troche sie podlamal no ale cos poczac takie K**wa zajebiste zycie .....


W robocie cudowny druh Arek ( all ★star ) bedzie wiedziala o kogo chodzi po prostemu uwielbiam tego faceta jest swietny bla bla bla no ale nie o tym no i druh Arek przezywa z paleniem hehehehehe bo zakaz zrobili w zakladach pracy itd hehehehe i momentalnie sie wkurzyl hehehhe smiesznie bylo

ja wiem nie dodaje ostatnio zadnego zestawu ani nic

ten blog wyglada jak jeden wielki smietnik


trzeba nad tym pomyslec

Buziolki Bzyczki
  • awatar floann: przepraszam że musiałam skasować Twój komentarz u mnie ale wszystkie zdjęcia nie chciały się dodać :( p.s. ano Mosty już w za tydzień :D może nawet kiedyś się spotkamy na zakupach :)
  • awatar floann: biały Asus za 300zł, ale są tańsze więc spoko :)
  • awatar floann: też mi się rozwalił napęd i w Vobisie kupiłam nowy pod usb ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Właśnie nie dawno wróciłam od mojego braciszka z moim Mężem objjedliśmy sie i przy okazji mojemu spodobala sie torba z primarka


i moj braciszek kochany obiecal mi ............ gre the sim 3 po zmroku wiem ale glupieje na punkcie tych gier





pozdrawiam kochanite


no i jak tych moich facetow nie kochac
  • awatar patrycja22232 sims 3: Hej jeśli cie jarą simsy to wpadnij na bloga :)
  • awatar floann: moje koleżanki mają te torby z Primarku i są zadowolone, nic się im na razie nie dzieje :)
  • awatar Ahura Mazda: Napęd możesz spróbować zreanimować płytą czyszczącą, jeśli takową posiadasz, jeśli nie to zakup takowej to koszt rzędu 5-15 zł ;) Ja osobiście to bym rozkręcił, wyczyścił na błysk, złożył i cieszył się działającą "kieszonką" ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Dziś z Ewelina druga stażystką wylądowaliśmy na zakupach ciuchlandowskich Ewelina w szoku ze tak sie dzieje rannymi godzinami hehehehe

Łupi pokaze jak je kiedys tam wypiore bo ostatnio mam lenia

Dogaduje sie z Ewelina sweeet doslownie

ostatnimi czasy glowa mnie boli codziennie

Adrian znow ma Kota heheheh nie nie w glowie dzis moze bede juz go widziala to pokaze fotosa



a z Adrianem ??

ciezko stwierdzic


pozdrowki \
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.